Dzisiaj o sile firmy nie świadczy wyłącznie to w jaki sposób podchodzi do chociażby kwestii jakości czy cen. To oczywiście niezmiernie istotne czynniki, ale fakty są takie, że w żadnym wypadku nie możemy deprecjonować rangi promocji. Są takie branże, w których promocja odgrywa bardzo dużą rolę, są również te, w których nie odgrywa ona istotnej roli, lecz zasadniczo o reklamę należy dbać! Oczywiście ten artykuł jest głównie adresowany do tych osób, które mają niedużą firemkę, typowo lokalną. W takim przypadku czymś zbędnym jest chociażby to, aby inwestować środki w reklamę ogólnokrajową, a zwłaszcza, że to nierealne i drogie.
Można śmiało powiedzieć, iż w przypadku tej firmy, która przede wszystkim swoją ofertę kieruje do zainteresowanych z jednego miasta, przykładowo Opola, najlepszym wyjściem są wszelkiej maści media lokalne. Zasadniczo reklama w tych lokalnych mediach, przykładowo rozgłośni radiowej czy gazecie, nie jest bardzo droga. Choć nie można wyłącznie ograniczyć promocji do tradycyjnych mediów. Również godne naszego zainteresowania są lokalne strony internetowe, a nawet fora dyskusyjne. Weźmy choćby pod uwagę tak zwany marketing szeptany. Kiedy buzz marketing jest przeprowadzany przez fachowców, to efekty są całkiem dobre.
Gospodarka
Pożyczki
Biuro rachunkowe
Biuro podatkowe

Pozostałe artykuły:

Categories: Biznes

Comments are closed.

Najciekawsze wpisy:

Trzeba mieć na uwadze,...

Posted on maj - 7 - 2017

Komentowanie nie jest możliwe